شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم

حوزه/ استاندار قم با بیان اینکه تأکید ما در ادارات بر استفاده بانوان از چادر، جز در موارد خاص است، گفت: قم با شهرهای دیگر متفاوت است و باید مجموعه ادارات ما امر به معروف و نهی از منکر را با قلب خود بپذیرند و خودشان هم عامل به این فریضه الهی باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همایش رؤسا و دبیران امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان قم با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم و جمعی از مدیران ارشد استان قم پیش از ظهر امروز در سالن امام خامنه ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

شاهچراغی در این همایش با بیان اینکه برای امر به معروف و نهی از منکر باید آموزش های لازم داده شود و مردم و مجریان آگاهی بیشتری نسبت به این دو فریضه الهی پیدا کنند اظهار کرد: راه های مختلفی برای امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد مانند هدیه دادن کتاب و دعوت به مطالعه از مردم در زمینه احکام الهی که تأثیرگذاری بالایی هم دارد.

وی با بیان اینکه تأکید ما در ادارات بر استفاده بانوان از چادر، جز در موارد خاص است، گفت: قم با شهرهای دیگر متفاوت است و باید مجموعه ادارات قم، امر به معروف و نهی از منکر را دلی بپذیرند و خودشان هم عامل به این فریضه الهی باشند.

استاندار قم با تأکید بر اینکه دشمن تلاش می کند با فضاسازی و کار رسانه‌ای گسترده در کشور سیاه نمایی کند، افزود: مردان و زنان ما با عفت هستند و اگر در مواردی هم مشکلاتی در جامعه مشاهده می‌شود اینگونه نیست که فراگیر و غیرقابل اصلاح باشد.

وی با بیان اینکه نسبت به امر به معروف و احیای معروف باید تلاش بیشتری در ادارات صورت گیرد، خاطرنشان کرد: این انقلاب به سادگی به دست نیامده است؛ هر چند اشکالاتی وجود دارد که به خاطر تلاش دشمن است اما ما هم پا پس نخواهیم کشید و تلاش می‌کنیم این اشکالات را برطرف کنیم.

در پایان این نشست از سامانه امر به معروف و نهی از منکر ستاد من رونمایی شد و در پایان احکام رؤسا و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان قم از طرف ستاد امر به معروف ونهی از منکر به مدیران کل ادارات اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha