شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عباس محمد حسنی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی با اشاره به اینکه راه در امان ماندن از فتنه‌ها پناه بردن به قرآن است، گفت: ارتش مقابل فتنه‌ها ایستاد چون که ارتش با قرآن پیوند خورده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در مراسم تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره قرآنی تنویر ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم گفت: اینکه برخی از افراد در برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی موفق شده‌اند، کششی است که از سمت خدا و قرآن متوجه آنها بوده و نشانه توجه خداوند به کسانی است که در این مسیر گام بر می‌دارند.

وی اظهار کرد: مشارکت چشم‌گیر و حداکثری ارتش در برنامه‌های قرآنی وجود دارد و امیدواریم این راه ادامه یابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به پیوند قرآن با فرهنگ عاشورا تصریح کرد: عاشورا مشمول مرور زمان می‌شود و هر چیزی که مشمول قرآن شود کهنگی در آن راه ندارد. هر کس قرآنی شود، نورانی می‌شود و امروز ارتش یک ارتش نورانی است، زیرا ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قرآنی است که ویژگی آن مصون بودن از فتنه‌ها در ادوار مختلف است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسنی افزود: برخی در کنار فتنه‌ها ایستادند اما ارتش در تمام ادوار در مقابل فتنه‌ها ایستاده است چون ارتش با قرآن پیوند خورده است. هر فردی که با قرآن پیوند بخورد در فتنه‌ها در امان می‌ماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فتنه‌های مختلف در ادوار مختلف گفت: در آخرالزمان با فتنه‌های زیادی روبرو می‌شویم و برای اینکه بتوانیم خود را از فتنه‌ها حفظ کنیم، تنها راه آن پناه بردن به قرآن است. قرآن از آسیب‌های آینده ما را حفاظت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha