شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تشکیل کارگروه «کنشگری حوزه و روحانیت» در کرمانشاه

حوزه/ اولین جلسه کارگروه حوزوی «کنشگری حوزه و روحانیت» در کرمانشاه در مناسبت های تبلیغی ایام تابستان (اوقات فراغت، محرم و صفر) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، امروز اولین جلسه کارگروه حوزوی کنشگری حوزه و روحانیت در کرمانشاه در مناسبت های تبلیغی ایام تابستان (اوقات فراغت، محرم و صفر)، برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ضمن تأکید بر شناسایی و بهره برداری از ظرفیت های فضای مجازی، گفت: تجمیع، تحلیل و دسته بندی محتوا و تبدیل به بسته پیام متناسب با نیاز مخاطبان انجام شود.

وی گفت: آموزش مبلغین، اعزام و پشتیبانی و ایجاد شبکه های محلی و استانی مد نظر معاونت تبلیغ و سایر معاونت های حوزه و مدارس علمیه استان باشد.

در این جلسه معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه هم گفت: فصل تابستان فرصت مناسبی برای بهره گیری از ایام فراغت طلاب، روحانیون و اساتید حوزه در جهت اشاعه فرهنگ دینی، تبلیغ آموزه های الهی و جلوگیری از انحرافات اخلاقی و اجتماعی نوجوانان و جوانان است.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه فضای کنشگری، مساجد، محلات، مراکز فرهنگی، مراکز توریستی و سایر اماکن می باشد، افزود: در راستای اجرای امر ولی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، موضوعاتی در امر تبلیغ از جمله «حجاب و عفاف»، تبیین دستاوردهای نظام، جمعیت و فرزند آوری، به مبلغین ابلاغ شده است.

تشکیل کارگروه «کنشگری حوزه و روحانیت» در کرمانشاه

تشکیل کارگروه «کنشگری حوزه و روحانیت» در کرمانشاه

تشکیل کارگروه «کنشگری حوزه و روحانیت» در کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha