دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع المصطفائیان

حوزه/ استاد و پژوهشگر جامعة المصطفی از پاکستان گفت: سخن گفتن اروپا از تمدن و حقوق بشر، فریبی بیش نیست. آنان پشتیبان هر حرکت ضد ارزش‌های دینی و بشری هستند و غیر متمدن ترین اقدام ها را از خود نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، طلاب، اساتید و کارکنان مجتمع جامع آموزش عالی امام خمینی در قم طی تجمعی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث در این تجمع ضمن محکومیت این اقدام ناشایست اظهار داشت: اهانت‌های چندباره به قرآن کریم در کشور سوئد توطئه‌ استعمار است. استعمار نمی خواهد اسلام در کشورهای اروپایی گسترش یابد. مسلمانان با این اقدامات هرگز در دام درگیری‌های مذهبی ‌و دینی با سایر ادیان الهی گرفتار نخواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوب بشوی استاد و پژوهشگر جامعة المصطفی از پاکستان نیز در جمع اساتید و طلاب کشورهای مختلف جهان در مجتمع آموزش عالی امام خمینی گفت: قرآن کریم، برای سعادت بشر فرستاده شده است و ما سفیران و مروجان آن هستیم. متاسفانه فعالیت ما در قبال آن وظیفه بزرگ هیچ است. پیام قرآن به خوبی به جهانیان منتقل نمی شود. ما نباید فقط به تظاهرات اکتفا کنیم بلکه با برنامه ریزی دقیق حرکت جهانی در راستای گسترش پیام های قرآنی را آغاز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای اروپایی چهره منفور و پلید شان را با شعار حقوق بشر پوشانده اند. سخن گفتن اروپا از تمدن و حقوق بشر، فریبی بیش نیست. آنان پشتیبان هر حرکت ضد ارزش‌های دینی و بشری هستند و غیر متمدن ترین اقدام ها را از خود نشان می دهند. سوزاندن قرآن مجید بخاطر ترس از اثرگذاری قرآن در قلب مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha