شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ویزیت رایگان اطفال در دارالشفای مسجد مقدس جمکران

حوزه/ مدیر دارالشفای مسجد مقدس جمکران از اجرای طرح ویزیت رایگان اطفال با حضور پزشکان و متخصصان اطفال در این مرکز درمانی در ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر علی بیگدلی، مدیر دارالشفای مسجد مقدس جمکران در گفت وگو با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت امام حسین(ع) بیان کرد: امسال در دارالشفا حضرت مهدی(عج) با توصیه های تولیت مسجد مقدس جمکران تصمیم گرفتیم که یک اقدام خدماتی در زمینه درمانی با رویکرد فرهنگی داشته باشیم.

وی بیان کرد: در این راستا طرح ویزیت رایگان اطفال در دارالشفای مسجد مقدس جمکران برنامه ریزی شد و این طرح از سوم ماه محرم مصادف با شهادت حضرت علی اصغر(ع) تا پنجم ماه صفر مصادف با وفات حضرت رقیه(س) به مدت یک ماه اجرا می شود.

مدیر دارالشفای مسجد مقدس جمکران گفت: با اجرای این طرح متخصصان اطفال نسبت به ویزیت رایگان اطفال اقدام می کنند و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی پزشکان در این طرح روبه رو شدیم.

وی بیان کرد: همکاران پزشک در دانشگاه علوم پزشکی قم، سازمان تامین اجتماعی و ... برای حضور در این طرح دعوت دارالشفای مسجد مقدس جمکران را پذیرفتند و موفق شدیم با برنامه ریزی صورت گرفته زمینه ای مهیا کنیم که دو تا سه روز در هفته ویزیت رایگان اطفال در این درمانگاه انجام شود.

بیگدلی با بیان اینکه دکتر علیمحمدی، دکتر صباحی، دکتر فراتی، دکتر کرمی و دکتر جلادتی و چندین پزشک دیگر در این طرح مشارکت دارند یادآور شد: امیدواریم اگر شرایط مهیا شود بتوانیم خدمات بهتری و بیشتری را به اطفال و خانواده های ایشان ارائه کنیم.

گفتنی است برنامه حضور پزشکان در دارالشفای مسجد مقدس جمکران به منظور اجرای طرح ویزیت رایگان اطفال به شرح زیر است:

۶ مرداد ماه – دکتر علیمحمدی – از ساعت ۱۴ تا ۲۰
۹ مرداد ماه – دکتر صباحی – از ساعت ۸ تا ۲۰
۱۰ مرداد ماه – دکتر جلادتی – از ساعت ۱۷ تا ۲۲
۱۲ مرداد ماه – دکتر علیمحمدی – از ساعت ۱۵ تا ۲۰
۱۶ مرداد ماه – دکتر صباحی – از ساعت ۸ تا ۲۰
۱۷ مرداد ماه – دکتر جلادتی – از ساعت ۱۷ تا ۲۲
۱۸ مرداد ماه – دکتر فراتی – از ساعت ۸ تا ۱۶
۲۱ مرداد ماه – دکتر صباحی – از ساعت ۸ تا ۲۰
۲۳ مرداد ماه – دکتر کرمی – از ساعت ۸ تا ۱۴
۲۴ مرداد ماه – دکتر جلادتی – از ساعت ۱۷ تا ۲۲
۲۵ مرداد ماه – دکتر فراتی– از ساعت ۸ تا ۱۶
۲۸ مرداد ماه – دکتر صباحی – از ساعت ۸ تا ۲۰

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha