سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
گرمی 1.jpg

حوزه / رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی گفت: دولت‌های غربی و بدخواهان نظام به‌صورت مستقیم مردم و جوانان را از باورهای دینی نهی نمی‌کنند بلکه با برنامه‌های از پیش تعیین‌ شده آنها را از اعتقاداتشان دور نگه می‌دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام حمید بهاری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، روز گذشته در آیین سوگواری دهه اول محرم در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) این شهرستان، با اشاره به ثابت قدمی یاران امام حسین(ع) در مسیر ولایت، اظهار داشت: وجود مقدس حضرت عباس(ع) نمونه بارز ولایت‌مداری است که در سخت‌ترین شرایط با وجود امان‌نامه‌ دشمن، امام زمانش را رها نکرد و دست رد به سینه دشمن زند.

وی افزود: ولایت‌مداری موجب برقراری نظم و اتحاد در جامعه می‌شود که ایجاد رابطه بین مردم و ولی امر مسلمین یکی از آثار آن است و در سایه این ارتباط، اقتدار در جامعه معنی پیدا می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی یادآور شد: انسان با مطالعه در مورد تاریخ اسلام به این نتیجه مهم می‌رسد که بزرگ‌ترین ضربه‌ای که جامعه اسلامی به خود دیده، به خاطر از دست‌دادن جایگاه واقعی ولایت بود.

حجت الاسلام بهاری اظهار کرد: پیامدهای زیانبار تنها گذاشتن ولایت از همان لحظه رحلت رسول اکرم(ص) آغاز شد و تا به امروز گریبان‌گیر جامعه اسلام بوده است، همانطور که با انکار ولایت حضرت علی(ع) اولین بذرهای جدایی و نفاق در جامعه متحد اسلامی پاشیده شد و لذا تبدیل شدن جامعه اسلامی به دو گروه شیعه و سنی شد، نخستین میوه تلخ ولایت ناپذیری عده‌ای بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی خاطرنشان کرد: واقعه کربلا یک برنامه زندگی برای تمام قشرها و عصرها است به شرطی که از آن سوء استفاده نشود چرا که در واقعه کربلا جنگ بین حق و باطل بود و نور همیشه بر ظلمت غلبه دارد.

وی با بیان اینکه دشمن با برنامه‌ریزی‌های مختلف سعی در ضربه‌زدن به اسلام دارد، یادآور شد: بدخواهان دین، مردم را به‌صورت آشکار از اعتقادشان نهی نمی‌کنند بلکه با ترفندها و برنامه‌های خاص از جمله ارائه مدل‌های مختلف لباس و پوشش، آنها را از اعتقاداتشان دور می‌کنند.

دشمن با ترفندهای خاص، جوانان را از اعتقاداتشان دور می‌کند

دشمن با ترفندهای خاص، جوانان را از اعتقاداتشان دور می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha