یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه با کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان البرز

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: همکاری طلاب با کمیته امداد منشأ خیر و برکات بسیاری است و طلاب خواهر به عنوان مشاور خانواده یار و یاور خانواده های نیازمند بوده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین امروز در نشست مسئولان مدرسه علمیه زینبیه آبیک و کمیته امداد شهرستان البرز گفت: طلاب و روحانیون همراه مردم باشند و این همراهی رسالت اصلی حوزویان است .

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام علی (علیه السلام) «قَلِیلٌ مَدُومٌ عَلَیْهِ خَیْرٌ مِنْ کَثِیرٍ مَمْلُولٍ مِنْهُ» افزود: یکی از بالاترین وظایف حوزه خواهران کار فرهنگی است و استمرار در این مسیر بسیار حائز اهمیت است و باید این کار دائمی باشد تا بهترین اثر بخشی را داشته باشد .

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد: همکاری طلاب با کمیته امداد منشأ خیر و برکات بسیاری است و طلاب خواهر به عنوان مشاور خانواده یار و یاور خانواده های نیازمند بوده اند.

خانم شجاعی سرپرست مدرسه علمیه زینبیه آبیک هم در این نشست با تشکر از حضور مدیر حوزه خواهران استان و مسئولان کمیته امداد، گفت: مدرسه زینبیه آمادگی کامل خود را برای همکاری فرهنگی و پژوهشی با کمیته امداد اعلام می کند و امیدوار است با این همکاری گرهی از زندگی نیازمندی گشوده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha