جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
میرباقری

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری با اشاره به اینکه تعلقات دنیوی و دنیا دوستی عده ای را از صف یاران امام حسین(ع) جدا کرد، گفت: عاشورای حسینی ناب‌ترین و بهترین صحنه عالم است که در آن امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان اوج مردانگی، ایثار، ظلم ستیزی و شهادت در راه احیای آموزه های دینی و قرآنی را رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در مراسم شهادت امام سجاد(ع) در مسجد امام هادی (ع)خرم آباد با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، گفت: مکتب عاشورا مکتب دلدادگی، آزادگی، حریّت و بیزاری از ظلم و ستم است.

وی با بیان اینکه مکتب امام حسین(ع) مکتب سراسر درس و عبرت برای بشریت است، اظهار کرد: امام حسین(ع) با شجاعت و آزادگی در مقابل ظلم زمانه ایستاد تا پیام دشمن شناسی، ظلم ستیزی و آزادگی در جهان به یادگار بماند.

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری رسیدن انسان به حیات طیبه را مشروط به دوری از تعلقات دنیوی و مادیات دانست و خاطرنشان کرد: خداوند متعال انسان را در صحنه‌های مختلف مورد آزمون قرار می دهد تا با مشاهده ایمان، تقوا و اخلاص، مسیر سعادت را برای انسان ترسیم کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تعلقات دنیوی و دنیا دوستی عده ای را از صف یاران امام حسین(ع) جدا کرد، گفت: عاشورای حسینی، ناب‌ترین و بهترین صحنه عالم است که در آن امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان اوج مردانگی، ایثار، ظلم ستیزی و شهادت در راه احیای آموزه های دینی و قرآنی را رقم زدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha