دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه / دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین گفت: در ۳۳ اداره استان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است و ۲۸ نفر از دبیران این ادارات آموزش‌های لازم را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی صبح امروز در جمع کارکنان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: آموزش امر به معروف و نهی از منکر باید از سنین پایین و در نهادهای آموزشی و فرهنگی آغاز شود.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی در شهرستان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود اولین کاری که باید انجام شود تدوین برش شهرستانی اهداف ستاد است.

وی ادامه داد: هر اقلیمی بر اساس بافت فرهنگی ای که دارد در حوزه معروفات و منکرات وضعیت منحصر به فرد خود را دارد که ستاد امر به معروف و نهی از منکر آن شهرستان باید بر اساس همین ویژگی ها برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین تصریح کرد: در تمام ادارات و تمامی شهرستانهای استان قزوین باید شورای امر به معروف و نهی از منکر به طور فعال عمل کند و این جریان مویرگی در راستای امر به معروف و نهی از منکر به تمام بخش های اجتماع تسری و تعمیم پیدا کند تا بسیج عمومی علیه شبیخون فرهنگی دشمن شکل بگیرد.

وی اظهار کرد: طی سه ماه گذشته که دبیری ستاد امر به معروف قزوین را بر عهده گرفته ام، نمودار سازمانی آن تکمیل شد و امروز می‌توان یک سازمان منسجم را مشاهده کرد که هرکس وظیفه اش را می‌داند و در راستای اهداف ستاد حرکت می‌کند و در شهرستان‌ها نیز ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در حال شکل گیری است.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین عنوان کرد: در ۳۳ اداره استان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است و ۲۸ نفر از دبیران این ادارات آموزش‌های لازم را دریافت کرده اند. همچنین تقریبا تمام مساجد هدف دارای شورای امر به معروف و نهی از منکر شده اند که شامل ۵۶ مسجد در سطح شهرستان قزوین می‌شود. در ۱۵ هیئت مذهبی نیز شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha