یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه/ امام جمعه بویین زهرا گفت: قیام حماسی امام حسین (ع) مایه حیات ابدی اسلام ناب شد و اگر این قیام نبود اسلام حقیقی به دست فراموشی سپرده می‌شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز در جمع مردم شریف شهر عصمت آباد بویین زهرا گفت: همانطور که امام حسین(ع) الگوی ایثار، جهاد، شهادت و... است، حضرت زینب (س) نیز الگوی صبر، مقاومت و روشنگری در برابر جنگ نرم دشمن است.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: مسلماً باورهایی که این انقلاب را به وجود آورده و استمرار می‌دهد، باورهایی‌ است که در نهضت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، مطرح شده است.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: قیام حماسی امام حسین (ع) مایه حیات ابدی اسلام ناب شد و اگر این قیام نبود اسلام حقیقی به دست فراموشی سپرده می‌شد .

وی ادامه داد: تمام نهضت‌های دنیا فروکش می‌کنند اما نهضت امام حسین (ع) حرارتی در دل‌ها ایجاد کرده که هم جاهل و غافل را نجات می‌دهد و هم گمراهان را هدایت می‌کند.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: همان‌گونه که برای امام حسین (ع) گریه می‌کنیم و جان می‌دهیم، باید هدف و نهضت او را عمیقا درک کنیم و بدانیم‌ ایشان برای احیای دین خدا جان خود را فدا کرد

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: هزاران سال است پس از حضور پیامبران و ائمه تنها مکتب انسان ساز که درس آزادی، آزادگی و انسانیت را با تمام وجود معنا می کند، مکتب حسین (ع) است.

وی ادامه داد: هزاران سال است پس از حضور پیامبران و ائمه تنها مکتب انسان ساز که درس آزادی، آزادگی و انسانیت را با تمام وجود معنا می کند، مکتب حسین (ع) است.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: آموزه های بزرگ و ارزنده عاشورا آنقدر غنی، پرشور و آموزنده است که در جهان، همواره الگویی برای رهایی از ذلت ظالمان و زورگویان بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha