شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خروج از کشور طلاب

حوزه/ مدیر تسهیلات مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه از الزام دریافت مجوز جهت خروج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر تسهیلات مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از الزام دریافت مجوز جهت خروج از کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آبادی جو گفت: طلابی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند و وضعیت نظام وظیفه ایشان ( معافیت تحصیلی ) می باشد الزاما جهت خروج از کشور باید مجوز دریافت کنند. و همچنین طلابی که وضعیت نظام وظیفه ایشان ( غیر مشمول، کارت پایان خدمت و معافیت دائم ) می باشد نیازی به اخذ مجوز خروج از کشور ندارند.

وی تاکید کرد: طلاب می‌بایست قبل از اقدام به اخذ مجوز چنانچه در گذشته مجوز خروج دریافت کرده ‌اند و از آن استفاده نکرده و یا پس از بازگشت به کشور ورود خود را ثبت نکرده اند حتما با در دست داشتن گذرنامه به یکی از وظیفه عمومی های سراسر کشور مراجعه نمایند.

مدیر تسهیلات مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه افزود: متقاضیان خروج از کشور باید حداقل ۳ الی ۴ روز قبل از خروج از کشور نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند. ثبت و نهایی شدن مجوز خروج حداقل ۴۸ ساعت اداری زمان می برد. ( مشروط به اینکه خروج فعال نداشته باشند) مدت زمان مجوز خروج زیارتی حداکثر یک ماه است .

وی بیان کرد: افرادی که تا تاریخ پایان مجوز به کشور بازنگردند توسط سازمان وظیفه عمومی مشمول ممنوع الخروجی و پرداخت جریمه نقدی خواهند شد.

روش اخذ مجوز خروج از کشور:

ثبت درخواست در سامانه پیشخوان ارتباطی به (امورطلاب).

به آدرس http://feedback.ismc.ir/prof/۱۳

طلابی می‌بایست وارد سامانه پیشخوان حوزه شده و از بخش پیشخوان ارتباطی درخواست خروج خود را برای امور طلاب ثبت نموده و نتیجه درخواست را از همان طریق مشاهده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha