سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/  اولین جلسه کمیته اقتصادی قرارگاه کنشگری

حوزه/ اولین جلسه کمیته تخصصی اقتصادی قرارگاه کنشگری حوزه‌های علمیه با موضوع بررسی تحقق شعار سال ۱۴۰۲ برگزار شد:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اولین جلسه کمیته تخصصی اقتصادی قرارگاه کنشگری حوزه‌های علمیه با موضوع بررسی تحقق شعار سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در ابتدای این جلسه عباس علم الهدی مسئول دبیرخانه کنشگری حوزه‌های علمیه در خصوص ماموریت و اهداف این قرارگاه توضیحاتی ارائه داد و آمادگی این قرارگاه را برای هماهنگی و تسهیل گری در موضوعات مختلف با رویکرد کنشگری از جایگاه حوزه را اعلام نمود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین یوسفی رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی به موضوع قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اهمیت توجه به شورای فقهی در این قانون به عنوان رکن نظام بانکی پرداخت و خواستار ورود این کمیته برای کنشگری فعال در این عرصه شد و از جمله مصادیق دیگری که اشاره نمود ورود این کمیته به بحث انتخابات با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی بود که مقرر شد با توجه به اهمیت این موضوع، در سطح شورای مرکزی قرارگاه کنشگری مورد بررسی قرار گیرد.
سایر اعضای جلسه نیز دیدگاه‌ها و نظرات خود را نسبت به اهمیت و ماموریت این کمیته برای پیشبرد اهداف قرارگاه ارائه نمودند و خواستار تداوم جلسات این کمیته برای ورود به مباحث اساسی کشور از جمله مهار تورم و رشد تولید با رویکرد کنشگری شدند.
در پایان مصوب شد ناظر به نکات مطرح شده در جلسه نسبت به تعیین افراد ثابت و مدعو جلسات کمیته متناسب با دستور جلسه تدابیر لازم در تعامل مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی با دبیرخانه قرارگاه کنشگری حوزه‌های علمیه صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha