شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانم فاطمه ابراهیمان مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان

در تابستان سال جاری کلاس های آموزشی هنری متنوع ویژه فرزندان دختر طلاب در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اردکان برگزار شد.

خانم فاطمه ابراهیمیان مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد گفت: یکی از شیوه های جذب نوجوانان به مسائل دینی و محیط حوزه، ایجاد ارتباط با راهی جذاب است و از طرفی در عصر کنونی دختران به کارهای هنری علاقه زیادی دارند به همین جهت این مرکز برای دختران طلاب کلاس هنری شیرینی پزی وطراحی روی سفال را برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه هنرمندی زنان ومادران در خانه و خانواده بسیار اهمیت دارد وشایسته است دختران را از همان سنین پایین با پذیرش مسئولیت و هنری مفید آماده کرد،افزود : کلاس ها و به ویژه شیرینی پزی با استقبال بی نظیر دختران طلاب رو به رو بود به گونه ای که ظرفیت کلاس در همان هفته ابتدایی تکمیل شد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) اردکان ادامه داد: دختران در این کلاس ها علاوه بر آشنایی با انواع شیرینی و طراحی روی سفال با حس مسئولیت پذیری، مشارکت و همکاری، کمک و همراهی با مادر ها و استفاده بهینه از وقت و... آشنا شدند و در نشست اختتامیه خانم مریم شیری مباحث مربوط به ماه محرم و آداب معاشرت با خانواده را در قالب محتوای جذاب، مسابقه و ... بیان کرد.

ابراهیمیان در پایان خاطرنشان کرد: آشنایی دختران با محیط و فضایی صمیمی حوزه علمیه با استفاده از آموزش هنر، از ثمرات برگزاری کلاس ها بود به گونه ای که برخی از آنها تمایل خود را به حضور در مسیر طلبگی اعلام می‌کردند.

برگزاری کلاس تابستانی ویژه فرزندان طلاب در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)اردکان

برگزاری کلاس تابستانی ویژه فرزندان طلاب در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)اردکان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha