یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی طلاب مدارس علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزار ی «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین صبح امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدای خبرنگار نقش اطلاع رسانی را مهم د انست وبیان کرد: دقت نظر، ‌ توجه به مطالبات مردم، از خودگذشتگی در بسیاری از مسائل و دغدغه‌های شخصی از مهمترین ویژگیها و رسالتهای خبرنگاران به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه جنگ و جهاد، کار خبرنگار همانند سرباز خط مقدم است که باید هم ایثار را انتقال دهد و هم خصومت دشمن را کاری که سالهای سال خبرنگاران در میادین جنگی با ایثار جان خود در جای جای جهان انجام می دهند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین همچنین از دفتر خبرگزاری «حوزه» در استان قزوین به خاطر انعکاس فعالیتهای طلاب مدارس علمیه استان در همه عرصه ها تقدیر کرد.

حجت الاسلام مصطفایی به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در کشور استان قزوین خبر داد و عنوان کرد:مسابقات فرهنگی ورزشی طلاب مدارس علمیه استان قزوین مهر ماه سال جاری با ده رشته برگزار می شود.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی که بنیادی فرهنگی دارد، نخستین اقدام در جهت گسترش ورزش به عنوان یک نیاز اساسی مردمی آن است که به ورزش یک بعد فرهنگی متعالی داده شود.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی طلاب ایجاد شور و نشاط و تأمین سلامتی طلاب و توجه ویژه طلاب به ورزش است.

حجت الاسلام مصطفایی همچنین از اعزام طلاب مدارس علمیه استان قزوین به یادمانهای غرب کشور در ماه جاری خبر داد.

مسابقات فرهنگی و ورزشی طلاب مدارس علمیه قزوین برگزار می شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha