دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: باید هنرمندان از طریق زبان هنر، دوران اسارت این آزادگان را به تصویر بکشند تا به فراموشی سپرده نشود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز آزادگان در شهرستان مرند، اظهار داشت: عاشورا و مکتب امام حسین(ع) برای همه مسلمانان الگو بوده و هست و آزادگان در طول اسارت نیز با الگوپذیری از امام شهید خود در برابر زورگویی‌های دشمن ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام سرایی، با اشاره به اینکه آزادگان سرافراز در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند، افزود: آزادگان بعد از اسارت در زندان‌های رژیم بعثی عراق، مکتب امام خمینی(ره) را نشر می‌دادند و به همین جهت مورد شکنجه قرار می‌گرفتند که تعدادی نیز در اثر این شکنجه‌ها به فیض شهادت نائل آمدند.

وی خاطرنشان کرد: باید هنرمندان از طریق زبان هنر، دوران اسارت این آزادگان را به تصویر بکشند تا به فراموشی سپرده نشود.

عباسی فرماندار شهرستان مرند نیز در این مراسم، آزادگان را یادگاران دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: آزادگان در دوران اسارت توانستند فریاد صدای حق را در سلول‌های رژیم بعثی عراق به جهانیان برسانند.

عباسی تصریح کرد: حل مشکلات آزادگان توسط دولتمردان در اولویت کارها قرار دارد و باید مسئولین دولتی در جهت حل مشکلات این قشر اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha