یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیاده روی زائران اربعین حسینی در مسیر کربلا

حوزه/ معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری مسابقه اثر برتر اربعین ویژه اصحاب رسانه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه ویژه اربعین با عنوان اثر برتر در اربعین همزمان با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خبر داد.

وی بیان داشت: با توجه به تلاقی هفته دولت با ایام اربعین حسینی در راستای انعکاس رویداد جهانی اربعین و اطلاع رسانی تلاش ها و اقدامات دولت سیزدهم مبنی بر «مردمی سازی دولت» و «جهاد تبیین» مسابقه اثر برتر ویژه اربعین برگزار می گردد.

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اقدامات ارزنده دولت مردمی در سال جاری در زمینه خدمت رسانی و پشتیبانی مواکب اربعین در بخش های مختلف از جمله فراهم نمودن زیرساختها، آماده سازی مرزها ، ارائه تسهیلات، ارایه خدمات بهداشتی و سلامت، هنر و رسانه، فرهنگی و آموزشی به زائرین بر حفظ مردمی بودن راهپیمایی عظیم اربعین و پشتیبانی دولت از تشکل های مردمی، تاکید کرد.

روانشاد با توجه به نقش رسانه ها به عنوان راوی اقدامات و خدمات دولت به مردم در پشتیبانی و تسهیل گری زائرین اربعین حسینی، اظهار داشت: مسابقه اثر برتر با موضوعات بیان وحدت و همدلی دولت و مردم در خدمت به زائرین اربعین، خادمی دولت برای زائرین، تسهیل گری دولت و مواکب در قالب های رسانه ای از جمله گزارش،کلیپ و گفتگو برگزار می شود.

وی گفت: در همین راستا برای اولین بار خبرنگاران و اصحاب رسانه استان لرستان که بتوانند بهترین تبیین و ثبت و ضبط این اقدامات ارزشمند را با موضوعات مطرح شده تهیه و منتشر نمایند، تجلیل ویژه از جمله اعزام به کربلای معلی، صورت می گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، زمان ارسال آثار به این مسابقه را تا تاریخ ۳۰ شهریور ماه جاری عنوان کرد.

روانشاد در پایان یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۵۹۵۵۴۶۸۶ ارسال نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha