دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسملین سیدضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور، با بیان اهمیت منش، روش و زیست طلبگی بر تاثیرگذاری تبلیغ در جامعه گفت: آنچه امروز در تبلیغ و ترویج معارف اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی موثر است حضور در کنار مردم و توجه به مسائل، پرسش ها و ابهامات آنان از نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در همایش روحانیون عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی شاهرودی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا و نمایندگان ولی فقیه در نیروهای مسلح برگزار شد، از سال ها تلاش و مجاهدت علمی و تبلیغی حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی تقدیر شد.

در این همایش حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با بیان اهمیت منش، روش و زیست طلبگی بر تاثیرگذاری تبلیغ در جامعه اظهار داشت: آنچه امروز در تبلیغ و ترویج معارف اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی موثر است حضور در کنار مردم و توجه به مسائل، پرسش ها و ابهامات آنان از نزدیک است.

وی با اشاره به نظر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) در خصوص نقش روحانیون و روش تبلیغ در نیروهای مسلح و تشریح آن به اهمیت این روش در شرایط کنونی و جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور با اشاره به روش و زندگی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و دوری از هرگونه القاب و عناوین، توجه به اخلاق و معنویات ایشان را نمونه موفق از سبک زندگی و عمل طلبگی یاد کرد و از تلاش ها و مجاهدت ایشان در ترویج معارف دین و قرآن، نماز تجلیل و قدردانی کرد.

حجت الاسلام قرائتی استاد اخلاق و نمونه زیست طلبگی است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha