دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اربعین

همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با شعار «الی اصحاب الحسین» در اصفهان و ۲۹ شهرستان استان از صبح تا ظهر اربعین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه ازاصفهان، همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور، از صبح روز اربعین(فردا چهارشنبه) و با نیت فرج امام زمان(ع) و پیوستن به لشکر حضرت ولیعصر(عج) با حضور خیل عظیم مشتاقان امام حسین(ع) وجاماندگان از کاروان پیاده روی نجف-کربلا تا اذان ظهر فردا برگزار خواهد شد.

براساس اعلام اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، محبین و مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در قالب همایش جاماندگان اربعین حسینی در شهر اصفهان فردا(روز اربعین) به صورت خانوادگی و با پای پیاده از منازل، مساجد و حسینیه‌ها به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان حرکت می‌کنند.

بنا به اعلام ستاد مردمی مراسم پیاده‌روی اربعین در اصفهان، سه محور اصلی منتهی به گلستان شهدا نخست مبدأ چهارراه نورباران به سمت گلستان شهدا،مسیر دوم میدان فیض به سمت گلستان شهدا و محور سوم میدان آزادی به سمت گلستان شهدا برای برپایی موکب‌ها در نظر گرفته شده است که طبق اعلام مسئولین برگزاری این همایش، ۴۵۲ موکب‌ شهری در استان اصفهان برای میزبانی از راهپیمایان جاماندگان اربعین دایر خواهد شد.

به این منظور در گلستان شهدا از طلوع تا اذان ظهر، هر یک ساعت، ویژه‌برنامه سخنرانی به همراه قرائت زیارت اربعین و مداحی برگزار می‌شود.

همچنین به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از ساعت هفت صبح روز اربعین در محدوده خیابان‌های مُنتهی به گلستان شهدا شامل میدان احمدآباد، بزرگمهر و آزادی به سمت خیابان سجاد، میدان شهید لاوی و میدان بسیج، چهارراه نورباران و تقاطع مشتاق - حمزه و شمال میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، محدوده پل غدیر به سمت چهارراه آبشار، چهارراه فرایبورگ و میدان فیض به سمت میدان بسیج، خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی و تمام خیابان‌های منتهی به خیابان امام سجاد(ع) محدودیت‌های مقطعی برای تردد خودروها اعمال خواهد شد.

گفتنی است همزمان با شهر اصفهان، همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ۲۹ شهرستان استان نیز برگزار خواهد شد که مسیرهای آنها در پوستر ذیل به صورت مشخص ذکر شده است:

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان اصفهان + جزئیات مسیرها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha