شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهد کودک شکوفه های بهار

حوزه/ مهلت ثبت نام مهدکودک شکوفه‌های بهار ویژه کودکان یک تا ۶ سال طلاب سطح عمومی و تحصیلات تکمیلی و کارمندان و اساتید جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها تا ۲۳ شهریور ادامه دارد.

فاطمه ازناوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: ثبت نام مهدکودک شکوفه‌های بهار در سال تحصیلی جدید برای طلاب سطح عمومی و تحصیلات تکمیلی و همچنین کارمندان و اساتید جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از تاریخ ۲۰ شهریور آغاز شده و تا ۲۳ شهریور ادامه دارد.

مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این مهدکودک پذیرای کودکان یک تا ۶ سال است و ثبت نام پس از انتخاب واحد تنها از طریق سامانه http://mahd.jz.ac.ir صورت می‌گیرد.

ازناوی بیان داشت: والدین محترم می‌توانند از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ شهریور با مراجعه به سامانه مهد برای ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: پذیرش کودکان از ۲۶ شهریور همزمان با شروع سال تحصیلی، پس از ثبت نام قطعی و دریافت کد رهگیری امکان پذیر است.

مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطر نشان کرد: این مجموعه آماده پذیرش نوآموزان پسر در مقطع پیش دبستانی است.

وی یادآور شد: جهت کسب اطلاعات بیشتر، شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۳۶۳ و ۳۲۱۱۲۴۱۹ همه روزه از ساعت۸ تا ۱۲ پاسخگوی والدین محترم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha