دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در همایش پنج هزار نفری  فرهنگیان ارومیه گفت: دشمن در بستر وسیع رسانه با راه اندازی جنگ شناختی به دنبال ایجاد فتنه های گسترده و ایجاد ناامنی در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در همایش پنج هزارنفری فرهنگیان ارومیه گفت: دشمن در بستر وسیع رسانه با راه اندازی جنگ شناختی به دنبال ایجاد فتنه های گسترده و ایجاد ناامنی در کشور است.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: دشمن با تمام قوا با زمینه سازی های داخلی و عوامل حمایت گونه ی بیرونی به دنبال ایجاد خسارت به میهن اسلامی ومردم ایران اسلامی است.

دشمن با ابزار فضای مجازی به دنبال فتنه و ایجاد ناامنی است

وی با بیان اینکه پایه و اساس هر جامعه ای وابسته به تعلیم و تربیت افراد آن جامعه است، درباره نقش و جایگاه معلمی گفت: شغل معلمی یکی از حساس ترین پرمسئولیت ترین شغل های جامعه است و معلمان الگوهای با نفوذ تعلیم و تربیت به شمار می آیند که می توانند نقش بسزایی در هدایت جامعه بشری به سمت تعالی ایفا نمایند

سردار رجبی، فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی نیز در ادامه این همایش بیان کرد: دشمن پیشرفت نظام را بر نمی‌تابد و تلاش برای کاهش پیشرفت و کاهش شرکت در انتخابات پایان امسال از اهداف استکبار است .

دشمن با ابزار فضای مجازی به دنبال فتنه و ایجاد ناامنی است

وی هدف کار معلم را تربیت انسانی دانست و ادامه داد: معلم باید تلاش کند افرادی دانا، اهل علم و اهل دانش پرورش دهد.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: تربیت نیروی پرهیزکار و باتقوا، انسان پاکدامن و عفیف، و تربیت دانش آموز کارآمد و فعال، انسان هایی شجاع، با ویژگی دلاورمردی و غیرت، پرورش انسان با بصیرت و هوشیار، دشمن شناس و دوست شناس از دیگر رسالت هایی خطیری است که در تربیت دانش آموز بر دوش معلم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha