دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرتضی مطیعی - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با تاکید بر هدایت و استفاده مطلوب از ظرفیت‌ کمکهای مردمی گفت: امور بهداشتی و درمانی به هیچ عنوان نباید تحت‌الشعاع مباحث سیاسی و حاشیه‌ای قرار گیرد چرا که در این صورت مردم متضرر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با اشاره به خدمات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم در هر نقطه‌ای انجام شود ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به بازدید از نقاط مختلف شهرستان‌های شاهرود و میامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در هفته دولت امسال بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کردند لذا مسئولان بخش‌های مختلف باید خدمت به مردم را اولویت امور خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، نیازسنجی و اولویت‌بندی اقدامات را ضروری دانست و گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی باید نیازهای درمانی مردم هر منطقه را شناسایی کنند تا برنامه‌ریزی امور بر اساس اولویت‌ها انجام شود.

امور بهداشتی و درمانی تحت‌الشعاع مباحث سیاسی و حاشیه‌ای قرار نگیرد

وی با انتقاد از موازی کاری در حوزه بهداشت و درمان افزود: اگر نیاز درمانی مردم به درستی شناسایی شود میزان بهره‌وری در بخش بهداشت و درمان افزایش خواهد یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تاکید بر هدایت و استفاده مطلوب از ظرفیت‌ کمکهای مردمی گفت: امور بهداشتی و درمانی به هیچ عنوان نباید تحت‌الشعاع مباحث سیاسی و حاشیه‌ای قرار بگیرد چرا که در این صورت مردم متضرر خواهند شد.

وی با اشاره به مطالبه مردم میامی برای تجهیز بیمارستان این شهر گفت: تامین پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ امام رضا (ع) میامی و نیز رفع مشکلات این بیمارستان در بخش‌های اورژانس و داروخانه، مردم منطقه را برای استفاده از خدمات بیمارستان میامی دلگرم خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مردم نقاط مختلف شهرستان‌های شاهرود و میامی به ویژه اهالی روستاهای این دو شهرستان باید به خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دسترسی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه انجام کارها با نیت خدمت به مردم «عبادت» است، خاطرنشان کرد: عبادت فقط به نماز و روزه یا سایر اعمال عبادی محدود نیست و هرکس با هر مسئولیتی اگر نیت خود را خدمت به مردم قرار دهد، نزد خداوند متعال ماجور خواهد بود.

امور بهداشتی و درمانی تحت‌الشعاع مباحث سیاسی و حاشیه‌ای قرار نگیرد

تأکید بر اهمیت سلامت در جامعه

در ابتدای این دیدار حسین شیبانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود با تقدیر از توجه نماینده ولی فقیه در استان سمنان به دغدغه‌های مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی بویژه مسائل بخش بهداشت و درمان این منطقه به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این دانشگاه طی سال‌های اخیر پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود با تاکید بر اهمیت سلامت در جامعه گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود در جهت ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان گام برمی‌دارد و تلاش می‌کند از تمام ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم استفاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha