چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سردار رادان در دیدار سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در پیامی ضمن تسلیت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد کلانتر وی را عالمی مبارز و مجاهد خواند که در مبارزه با رژیم پهلوی از ثبات قدم برخوردار بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز در دفاع از باورها و خاک این کشور به جبهه نبرد حق علیه باطل شتافت و علاوه بر جانبازی، دو فرزند خود را نیز تقدیم به این نظام و انقلاب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در پیامی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد کلانتر را به بیت آن مرحوم و بازماندگان تسلیت گرفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم مبارز و مجاهد، أبو الشهیدین، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد کلانتر که عمر خود را برای اعتلای کلمه حق و دفاع از حاکمیت اسلام گذراند و در این راه مشقت‌های فراوانی را تحمل کرد موجب اندوه اینجانب شد.
حجت الاسلام والمسلمین کلانتر در دوران رژیم ستم شاهی بارها به خاطر تبیین ظلم‌ها و جنایات این رژیم سفاک به زندان افتاد و تبعید شد اما هیچگاه خللی در روحیه راسخ او در دفاع از حق وارد نشد و در این راه ثابت قدم ماند و پس از پیروزی انقلاب نیز در دفاع از باورها و خاک این کشور به جبهه نبرد حق علیه باطل شتافت و علاوه بر جانبازی، دو فرزند خود را نیز تقدیم به این نظام و انقلاب کرد.
اینجانب از جوار بارگاه منور کریمه اهل بیت سلام الله علیها ارتحال این عالم و مجاهد نستوه را به بیت آن مرحوم و سایر بازماندگان تسلیت عرض می کنم و برای وی رحمت و رضوان الهی را از خداوند متعال مسئلت دارم.
سیدمحمد سعیدی
امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha