دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فرمانده

حوزه/ فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس مهر تائیدی بر افتخار آفرینی سربازان این مرزوبوم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ سردار یحیی الهی،فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز سرباز را به تمامی سربازان غیور ایران اسلامی آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی بزرگ و الهی است و مردان جوان این مرز و بوم با افتخار لباس مقدس سربازی بر تن نموده و از کیان نظام مقدس و کشور عزیزمان دفاع می کنند.

تاریخ پر افتخار ایران اسلامی یادآور روزهای بزرگ و غرور انگیز و لحظه های حساس و سرنوشت سازی است که بر پیشانی آن نام سربازان می درخشد.

ایران اسلامی همواره صحنه رشادت، ایثار و دلاوری های مردان جوانی بوده است که به دور از هیاهوهای رسانه ای و تبلیغاتی جان عزیزشان را در طبق اخلاص نهاده و در حراست از مرزهای این خاک پاک عاشقانه استقامت کرده اند.

هشت سال دفاع مقدس ما مهر تائیدی است برافتخار آفرینی سربازان، آن جوانان غیوری که با تبعیت از ولایت و فرامین بنیان گذار انقلاب اسلامی پوزه استکبار جهانی را به خاک مالیدند و مانع از جدایی حتی ذره ای از خاک پاکمان شدند.

اینجانب فرارسیدن روز سرباز، که مصادف با چهارمین روز از هفته دفاع قدس است را به تمامی سربازان قهرمان ایران اسلامی و به ویژه سربازان غیور مجموعه فرماندهی انتظامی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم شاهد تداوم پیروزی های شگرفت این سربازان عزیز در صیانت از ارزشهای اسلامی و آرمان های انقلابی باشیم .

فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha