یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری مسئول جهادگران حوزوی استان کرمانشاه

حوزه/ مسئول جهادگران حوزوی استان کرمانشاه، از اعزام گروه‌های جهادی حوزوی و دانشگاهی، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، به مناطق محروم بیلوار شهرستان کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، در خصوص رشد فعالیت‌های مشترک جهادی در حوزه علمیه و دانشگاه‌های کرمانشاه، اظهار داشت: این دو نهاد در یک تعامل مشترک در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و درمانی و خدمت رسانی به مردم محروم بیلوار را در دستور کار دارند.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ جهاد و خدمت رسانی، حسب الامر رهبری حکیم و فرزانه و تأکیدات مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در بین طلاب جوان و دلدادگان به ارزش‌های دفاع مقدس، در صددیم تا در قالب اردوهای جهادی، به تربیت نیروهای کار آمد برای تقویت نظام اسلامی بپردازیم.

مسئول جهادگران حوزوی استان کرمانشاه، یادآور شد: گروه‌های جهادی حوزوی و دانشگاهی، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، از امروز عصر به مناطق محروم بیلوار شهرستان کرمانشاه به‌مدت ۳ شبانه روز اعزام خواهند شد.

لازم به‌ذکر است دوره‌های توانمند سازی در سال گذشته و سالجاری، با موضوعات، کنشگری، فقر زدایی، فعالیت فرهنگی، تبلیغی در مناطق آسیب پذیر، محروم و مناطق حاشیه نشین، برای جهادگران برگزار شده است و همچنین طلاب جهادی در سنوات قبل، وقوع زلزله سرپل ذهاب، سیل، ایام کرونا، حضور پر رنگ داشته و همچنان پای خدمت رسانی جهادی هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha