سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جلسه رئیس مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه با علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران

در نشست رئیس مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران راه های همکاری مشترک این دو مرکز بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین پورامینی رئیس مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه در نشستی با علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران که به میزبانی خانه کتاب در تهران برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، گزارشی اجمالی از فعالیت های مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات در قالب معرفی بخش های مختلف از جمله تلویزیون اینترنتی پاسخ tv، رادیو اینترنتی پاسخ، دانشنامه مجازی ویکی پاسخ، محصولات و تولیدات مکتوب مرکز شامل کتب، نشریات و... ارائه کرد.

مدیر مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه همچنین آمادگی این مرکز برای مشارکت و همکاری با خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرد.

در ادامه جلسه رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن خیر مقدم به میهمانان، فعالیت های خانه کتاب و ادبیات را در قالب معرفی بخش های مختلف از جمله سامانه ثبت و خرید کتاب، سرای اهل قلم، خبرگزاری ایبنا، بنیاد شعر و ادبیات داستانی، برگزاری جوائز سالانه کتاب، شبکه تلویزیون اینترنتی کتاب و...تشریح کرد.

در پایان این جلسه عناوین و محورهای پیشنهادی برای پیگیری مدیران هر دو مجموعه مطرح شد.

برگزاری نشست ها، رونمایی های کتب و محصولات و...

برگزاری نمایشگاه ها

برگزاری جشنواره پاسخ برتر

معرفی و اطلاع رسانی آثار مرکز

حمایت از اهل قلم و صاحبان کتب و آثار

اعطای درجه هنری به افراد اهل قلم و صاحبان کتب و آثار

حمایت و استفاده از ظرفیت های متقابل

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha