یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / دیدار مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) قزوین با مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: ارائه خدمات به مردم باعث رضایت آنان می شود، رضایت مردم، امید و اعتماد آنها را در پی دارد و نتیجه امید و اعتماد داشتن جامعه ای کارآمد و با بهره‌وری بالا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و کمیته امداد در اسفند همان سال تأسیس شد که این نشان دهنده نگاه ویژه بنیانگذار جمهوری اسلامی مستضعفان عالم و اهمیت کار کمیته امداد است.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: پیامبر(ص) درباره دوستی مستمندان و فقیران می فرماید: لکلّ شیء مفتاح و مفتاح الجنّة حبّ المساکین و الفقراء. هر چیزی را کلیدی است و کلید بهشت دوستی مستمندان و فقیران است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات به مردم باعث رضایت آنان می شود، رضایت مردم امید و اعتماد آنها را در پی دارد و نتیجه امید و اعتماد داشتن جامعه ای کارآمد و با بهره وری بالا است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اعتماد در هر جامعه‌ای یک سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود و در جامعه‌ای که اعتماد حرف اول را می‌زند، آن جامعه و مجموعه‌ای که مورد اعتماد مردم قرار گرفته است، مجموعه بالنده و موفقی است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: کمیته امداد و حوزه‌های علمیه دو ظرفیت فرهنگی در کشور هستند که اگر در کنار هم قرار بگیرند می‌توانند خدمات فراوانی به جامعه هدف خود ارائه دهند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: هیچ فعالیتی در نظام جمهوری اسلامی ارزشمندتر از خدمت به مردم نیست و وقتی این خدمت بخوبی به انجام رسد، تأثیرگذاری آن در جامعه بسیار زیاد است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی همچنین از تلاشهای مهندس ظاهری مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین در عرصه خدمت به محرومین و نیازمندان تقدیر کرد.

تقویت سرمایه اجتماعی با خدمت به مردم

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha