سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ دیدار دکتر عصام العماد مستبصر یمنی با مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ دکتر عصام العماد و هیئت همراه با مدیر حوزه علمیه خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، دکتر عصام العماد روز چهارشنبه ۱۲مهرماه ۱۴۰۲ با حضور در مدیریت حوزه علمیه خوزستان با مدیر حوزه استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

از مباحث مطرح شده در این دیدار می توان به برگزاری همایشهای اعتقادی در سطح استان خوزستان، برگزاری دوره های اعتقادی و تربیت مربی برای نقد وهابیت و فرق نوظهور، اشاره کرد.

همچنین در این جلسه مصوب شد مرکز دارالصدیقه الشهیده(س) اهواز جهت هماهنگی و تقویت برنامه های تبلیغی جلسه ای با حجت الاسلام مرشدیان معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان برگزار کند.

در این نشست حجت الاسلام سیدعباس موسوی معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام مرشدیان، معاون تبلیغ و حجت الاسلام حسین مطوری مجدم مسئول مرکز دار الصدیقه(س) اهواز نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است دکتر عصام العماد شیعه شناس، متخصص در علم رجال، حدیث و تاریخ و مفتی سابق وهابیون اهل یمن بوده که به عنایت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به مکتب تشیع مشرف شده است و مرکز دارالصدیقه الشهیده(س) اهواز زیرنظر دفتر آیت الله العظمی میرزا جواد تبریزی(ره) به مناسبت میلاد پیامبر اکرم و امام صادق(ع) جهت شرکت در همایش ها و برگزاری دوره های اعتقادی از وی برای حضور در اهواز دعوت به عمل آورده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha