دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سوریه

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه‌ای حمله تروریستی به دانشکده نظامی حمص را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، روز پنجشنبه در حالی که دانشجویان دانشکده افسری حمص فارغ التحصیلی خود را جشن گرفته بودند، تروریست‌های تکفیری غربی و صهیونیستی در اقدامی وحشیانه از طریق حمله پهبادی جوانان این دانشکده را به خاک و خون کشیدند.

در پی این عملیات تروریستی گروه‌های سیاسی و دولت‌های مختلف این اقدام جنایت بار را به ملت، دولت سوریه و بازماندگان این حادثه تسلیت گفتند.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین نیز طی بیانیه‌ای ضمن تسلیت به ملت سوریه این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

متن ترجمه شده بیانیه به شرح ذیل است:

جمعیت العمل الاسلامی «امل» بحرین به ملت بزرگ سوریه و مسئولان این کشور و خانواده‌های قربانیان، جنایت دانشکده نظامی حمص را صمیمانه تسلیت می‌گوید. جنایتی که توسط گروه‌های تروریستی با برنامه ریزی سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای بزرگ که بخش‌هایی از خاک سوریه را اشغال کردند صورت گرفت.

جمعیت «امل» ضمن تسلیت به مردم و رئیس دولت جمهوری عربی سوریه، این جنایت شنیع تروریستی را که ۸۰ شهید و ۲۴۰ زخمی برجای گذاشت را محکوم می‌کند، جنایتی که گروه‌های تروریستی داعشی وابسته به آمریکا و غرب مرتکب شدند .

ما همبستگی کامل خود را با ملت برادر سوریه اعلام می‌کنیم و سکوت بین المللی در قبال این جنایت وحشیانه را محکوم می‌نماییم.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین، ضمن اعلام حمایت خود از مردم سوریه در حق پاکسازی کشورشان از لوث نیروهای تروریست و نیروهای آمریکایی و متحدانشان، اطمینان کامل دارد که رهبری مقاومت سوریه به نیروهای تروریست و حامیان آنها پاسخ قوی خواهد داد و خون شهدایی که در سرزمین سوریه ریخته شد، اراده پاسخگویی و انتقام خون قربانیان را تقویت خواهد کرد.

از خداوند متعال خواستاریم که شهدا را مشمول رحمت واسعه خویش قرار دهد و آنان را در بهشت خود جای دهد و قلوب خانواده‌ها و عزیزانشان را قوت بخشد و اجرشان را دو چندان کند.

خون شما (شهدا) تقویت و تاکید بر عزم جدی در راستای پایان دادن به تروریسم است.

جمعیت العمل الاسلامی

منامه – بحرین اشغالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha