دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / نشست صمیمی اعضای انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم با آیت الله محسن اراکی

حوزه/ این پیروزی چشم گیر از نصرت برادران ما در فلسطین که امروز شاهد آن هستیم نشانه آن است که خداوند وعده و قول خود را تحقق بخشیده است. این پیروزی الهی است که امروز پیش روی ماست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پیامی پیروزهای گروه های مقاومت فلسطینی بر رژیم اشغالگر صهیونیستی را تبریک گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران مقاومت اسلامی در فلسطین.
برادر مجاهد و عزیز دکتر اسماعیل رضوان(حفظه الله)
سلام و رحمت خدا و برکات او بر شما

از خدای متعال می‌خواهم که این پیروزی بزرگ را برای شما تداوم بخشد. خداوند همگی شما را زنده نگه دارد. سلام بر مردم فلسطین. سلام بر برادران غیور ما در مقاومت اسلامی فلسطین. سلام بر حماس. سلام بر جهاد اسلامی. و سلام بر همه گروه‌های مقاومت فلسطینی.

بشارت باد به این پیروزی بزرگی که خداوند به دست شما بخشیده است. این پیروزی چشم گیر از نصرت برادران ما در فلسطین که امروز شاهد آن هستیم نشانه آن است که خداوند وعده و قول خود را تحقق بخشیده است. این پیروزی الهی است که امروز پیش روی ماست.

مژده خداوند بر شما. اینجانب با تمام وجود با شما همراه هستم؛ با قلبم، دستم و هر آنچه دارم. از خداوند می‌خواهم که این نعمت را برای شما به انجام برساند و این پیروزی را کامل کند.

تبریک به شما. جلو بروید و مانع آرام گرفتن دشمن اسرائیلی شوید تا فرصت ارتباط صفوف خود را پیدا نکند، مادامی که صفوف او فرو ریخته و سدهایش شکسته شده است، راه را ادامه دهید.

«دو مرد از آنان که می‌ترسیدند گفتند:خدا بر شما نعمت داده است. به درون آن سوی بیایید؛ پس وقتی وارد شدید موفق خواهید بود. و بر خدا توکل کنید اگر مؤمن باشید.»

پس بر خدا توکل کنید و جلو بروید. به تل‌آویو حمله کنید، تل‌آویو را اشغال کنید. پیروزی کامل نزدیک است، اگر خدا بخواهد.

سلام بر شما و همه برادران ما در رهبری اسلامی فلسطینی حماس و رهبری اسلامی جهاد اسلامی و رهبران اسلامی همه گروه‌های مقاومت.

صلوات خدا بر محمد و خاندان او. سلام بر شما و رحمت خدا و برکات او.

برادر شما
محسن اراکی
شنبه ۲۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha