شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام جاسم عبادی، امام جمعه بندر امام خمینی(ره)

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: همه سیاست‌مدارانی که به خیال باطل خود نقشه صلح و سازش با این رژیم جنایتکار را ترسیم کرده بودند این عملیات شجاعانه بر افکار پوچ آنها خط بطلان کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی، امام جمعه بندر امام خمینی(ره) امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی درهم شکسته شد که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن چنین تعبیر کردند که «رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیر قابل ترمیم خورده».

وی افزود: نیروهای مجاهد فلسطینی به همه دنیا نشان دادند که بنیان رژیم صهیونیستی از تار عنکبوت هم ضعیف‌تر است. نیروهای مقاومت در فلسطین نشان دادند در مقابل زورگویی و جنایات رژیم کودک‌کش و وحشی رژیم صهیونیستی تنها گزینه برای بازگرداندن عزت و کرامت ملت فلسطین و آزادی قدس مقاومت است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: همه سیاست‌مدارانی که به خیال باطل خود نقشه صلح و سازش با این رژیم جنایتکار را ترسیم کرده بودند این عملیات شجاعانه بر افکار پوچ آنها خط بطلان کشید.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: این عملیات شجاعانه و مدبرانه‌ای که توسط رزمندگان و جوانان مجاهد فلسطینی طراحی شد جواب دندان‌شکنی به جنایات رژیم سفاک صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: در این شرایط که همه دنیای استکبار دارد مظلوم‌نمایی و از رژیم جعلی و بی‌رحم رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند باید همه مسلمانان جهان از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند و امروز فلسطین محور وحدت مسلمانان جهان شده است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) تأکید کرد: با حمایت جبهه مقاومت شرایط نیروهای مقاومت در فلسطین کاملاً تغییر کرده و دشمن در مقابل قدرت آنها مستأصل و متحیر و از مقابله با جبهه مقاومت عاجز مانده و این از برکات انقلاب اسلامی و نعمت ولایت فقیه است که این مسیر عزت و کرامت را به روی همه آزادی‌خواهان جهان گشود.

حجت الاسلام عبادی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند به حول و قوه الهی و با مسیری که شهدا و در راس آنها شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی آغاز کردند حیات رژیم صهیونیستی رو به پایان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha