شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تفاهم

حوزه/تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز استان لرستان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در نشستی با حضور حجت الاسلام‌ محمد جواد چراغی مدیر ستاد اقامه نماز لرستان و رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تفاهم نامه همکاری اجرای برنامه های مستمر ویژه اقامه نماز در مدارس منعقد شد.

حجت‌الاسلام محمد جواد چراغی مدیر ستاد اقامه نماز لرستان در این نشست با اشاره به اینکه برای اشاعه اقامه نماز اول وقت در مدارس باید برنامه های تبلیغی منسجم و هدفمند اجرا شود، گفت: برای تحقق این مهم مدیران، مربیان پرورشی و معلمان در مدارس برنامه ریزی های لازم را برای اقامه نماز اول وقت انجام دهند.

وی با اشاره به‌ ضرورت توانمندسازی معلمان و مربیان پرورشی و برگزاری کارگاه های شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز برای مربیان، خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز استان آمادگی لازم را با دعوت از اساتید برای برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز را دارد.

رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم در این نشست با اشاره به اهمیت فریضه نماز اول وقت در مدارس گفت: اشاعه فرهنگ نماز به ویژه نماز اول وقت در مدارس موجب سلامت روحی و معنوی دانش آموزان خواهد شد.

وی خواستار اجرای برنامه های مستمر تبلیغی برای اشاعه فرهنگ نماز اول وقت در مدارس شد و افزود: برای تحقق این امر مدیران، مربیان پرورشی و معلمان اهتمام ویژه ای نسبت به نماز اول وقت داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha