دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصلح

امام جمعه برازجان گفت: مدارس علمیه و طلاب جوان بازوان توانمندی در غنا بخشی به برنامه های آموزش و پرورش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه کمیته همکاری مدارس علمیه و آموزش و پرورش دشتستان صبح امروز در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان با حضور امام جمعه، مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مدیران مدارس علمیه دشتستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مصلح در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های صادقانه مدیریت آموزش و پرورش دشتستان، از همکاری های خوب آموزش و پرورش و مدارس علمیه تمجید کرد و گفت: استفاده از نیروی انقلابی و متعهد به نظام اسلامی در تربیت اسلامی دانش آموزان مؤثر است.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه مقابله با هجمه فرهنگ غرب یکی از اصول اساسی تربیت اسلامی است که متولیان باید آن را سرلوحه برنامه ها و اقدامات خود قرار دهند، اظهار داشت: مدارس علمیه و ظرفیت های آن برای تحقق سند تحول بنیادین یک فرصت است و همه نهادهای مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت باید برای اجرای این سند راهبردی اهتمام داشته باشند.

وی برنامه های پرورشی در دولت سیزدهم را راهبردی و هدفمند دانست و تصریح کرد: در برنامه های مشترک معاونت پرورشی و حوزه علمیه که در سال تحصیلی جاری اجرا خواهد شد ان‌شاءالله برکات و ثمرات آن را باید در کف مدارس شاهد باشیم.

حجت الاسلام مصلح گفت: مدارس علمیه و طلاب جوان بازوان توانمندی در غنا بخشی به برنامه های آموزش و پرورش خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha