دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست

حوزه/ مدیران مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران با حضور در جلسه مجمع مدیران مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران که در موسسه تخصصی امام هادی علیه السلام برگزار گردید، از آخرین تحولات و اتفاقات در عرصه آموزش های تخصصی حوزوی مطلع شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مدیران مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران با حضور در جلسه مجمع مدیران مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران که در موسسه تخصصی امام  هادی علیه السلام برگزار گردید، از آخرین تحولات و اتفاقات در عرصه آموزش های تخصصی حوزوی مطلع شدند.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان و معاون آموزش و پژوهش مجموعه برگزار گردید پیرامون مراکز تخصصی و وظایف آن‌ها به‌ همراه تبادل تجربیات و بیان مشکلات و آسیب های موجود در مراکز تخصصی بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه  این جلسه قاسمی، دبیر ستاد فناوریهای هوشمند حوزه های علمیه، پیرامون اهمیت هوش مصنوعی و ضرورت پرداختن به آن و  بهره بردن از خدمات این پدیده نوظهور در پژوهش های دینی و علمی به خصوص در حوزه های تخصصی توضیحاتی ارائه نموده و از آمادگی این قرارگاه برای برگزاری کارگاههای آموزشی و توجیهی در جمع اساتید و نخبگان حوزوی خبر داد.

نشست همفکری و هم افزایی مدیران مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران برگزار شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha