سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1113512
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
اخبار کوتاه

در هفته های اخیر مدارس علمیه و علمای حوزه علمیه فارس اقدام به برگزاری و برپایی فعالیت های فرهنگی، جهادی و تبلیغی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه از شیراز، جلسه هماهنگی برگزاری همایش "حوزه انقلابی،حوزه منتظر" حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس، حجت الاسلام والمسلمین کلانتری عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام و المسلمین محمودی مدیر حوزه علمیه فارس برگزار شد.

نشست هم اندیشی مبلغین مدارس طرح امین فارس در خصوص لزوم تقویت همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالخالق بهرامی نسب، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس در نشست هم اندیشی مبلغین طرح امین نیز گفت: با توجه نقش پر اهمیت آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت، فعالیت تبلیغی در مدارس نیازمند شناخت روش ها و طرح های نوین می باشد.

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی دبیر کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش فارس در این نشست افزود: مدیریت آموزش و پروش فارس همکاری بسیار سازنده ای در جهت تعالی طرح امین و مبلغین مدارس دارند.

مدیر حوزه علمیه فارس ضمن بازدید از مدرسه علمیه جهرم با طلاب این شهرستان نیز دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در دیدار با مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت گفت: احیای دفتر مرکز ارتباطات دولت و روحانیت پیوند میان حوزه های علمیه و دولت است.

آیت الله احمد بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در خصوص گرانی ها بیان کرد: موضوع تورم زندگی مردم را دچار مشکل کرده است، دولت در این زمینه باید چاره ای بیندیشد، ان‌شاءالله در این زمینه موفق خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه فارس هم از تدوین تاریخچه علمای فارس در راستای بازشناسی هویت دینی و ملی خبرداد.

در نشست مشاور رئیس جمهور با نهادهای حوزوی فارس که همزمان با سفر ریاست جمهوری به فارس برگزار شد بر استفاده از ظرفیت های حوزه علمیه برای تحقق دولت اسلامی تأکید شد.

افتتاحیه دوره سطح ۳ بنیاد بین‌المللی امامت در شیراز تحت اشراف حوزه علمیه امام سجاد(ع) برگزار شد.

همچنین مدیر حوزه علمیه فارس طی پیامی در خصوص فلسطین گفت: «طوفان الاقصی» نشان داد عادی سازی با رژیم غاصب محکوم به شکست است.

همچنین حجت الاسلام میثم همایی معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه فارس از ابلاغ برنامه جامع قرآن و عترت به مدارس علمیه فارس خبرداد.

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از مدیران شهری نیز با مدیر حوزه علمیه فارس دیدار و گفت گو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha