دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزاری اولین جلسه توجیهی کانون هنری رسانه ای رضوان در مهریز

اولین جلسه توجیهی کانون هنری رسانه ای رضوان با حضور خانم شیرزاده بغداد آبادی، مسئول کانون هنری رسانه ای رضوان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) مهریز با حضور طلاب و اساتید در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، سمانه شیرزاده بغداد آبادی روز دوشنبه در نشست توجیهی طلاب و اساتید، به بیان اهداف و اهمیت تشکیل کانون هنری رسانه ای رضوان توسط طلاب در مدرسه پرداخت و گفت: اگر قصد دارید خود و خانواده تان را از خطر انحراف نجات دهید باید تلاش کنید تا با یادگیری تکنولوژی، علیه استکبار و دشمنان فعالیت مثمر ثمر داشته باشید.

وی ادامه داد: در زمان قدیم حوزه علمیه یک منبع موثق تولید محتوا بوده و همه تولید محتواهایشان در کتابها بوده است؛ اما در حال حاضر فضای مجازی، گوگل و اینترنت جای کتاب را گرفته است و براین اساس حوزه نباید محجور شود بلکه باید مطابق روز تلاش علمی خود را در فضای مجازی انجام داده و به سبک وشیوه جدید به تولید محتوای خود در فضای مجازی ادامه دهد.

شیرزاده خاطر نشان کرد: وظیفه طلاب این است که تولید محتوا در فضای مجازی را یاد گرفته و با تولید محتوای جدید مانع از انحراف افکار و ذهن فرزندان با اطلاعات پوچ و بی اساس شوند، زیرا جذابیتی که در رسانه های جدید وجود دارد، سبب شده نوجوانان دیگر به کتابها و مطالب علمی و دینی رغبت نداشته باشند براین اساس حال که آنها تمایلی به مراجعه به عالمان دینی برای رسیدن به شبهات خود ندارند ما باید به سراغ آنها رفته و با شیوه جدید شبهات آنها را جوابگو بوده و با تولید محتوا به شیوه های جذاب از قبیل موشن گرافی، اینفوگرافی، کلیپ و ... آنان را با مسائل روز آشنا کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در بحث جنگ روایت ها، کسی پیروز است که اولین روایت را داشته و بتواند با روایتگری ، سواد رسانه ای خود را بالا ببرد، تأکید کرد: با عضویت در انجمن‌های کانون هنری رسانه ای رضوان، طلاب با شیوه های جذاب تبلیغ آشنا می شوند و از این طریق می توانند با شیوه های نو و به روز، به امر هدایت جوانان و نوجوانان بپردازند.

برگزاری اولین جلسه توجیهی کانون هنری رسانه ای رضوان در مهریز

برگزاری اولین جلسه توجیهی کانون هنری رسانه ای رضوان در مهریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha