شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الله محمدزاده

حوزه/ معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم گفت:کارزار رسانه‌ای ملی پیشگیری از اعتیاد در قم با نام «والد آگاه، فرزند ایمن» هم‌زمان با سراسر کشور در قم آغاز شد.

حجت‌الله محمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت این طرح در کشور اظهار داشت: در کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد «والد آگاه، فرزند ایمن» به دنبال اطلاع‌رسانی گسترده، آگاه‌سازی و ایمن‌سازی والدین و فرزندان هستیم و امیدواریم با همکاری رسانه‌های استان بتوانیم اقدامات پیشگیرانه خوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان هم باید هم‌افزایی و همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی قم تصریح کرد: بر اساس پژوهش‌هایی که از دهه‌های ۸۰ به بعد وجود دارد در تمام دنیا پایه برنامه‌ها در حوزه اعتیاد بر روی پیشگیری است که می‌تواند در راستای کاهش بروز و شیوع اعتیاد باشد؛ لذا اگر بتوانیم دانش و اطلاعاتمان را به والدین منتقل کنیم، والدین می‌توانند این اطلاعات را به فرزندان خود منتقل کنند و نسل جدید با این آسیب بزرگ اجتماعی بیشتر آشنا شوند.

وی بیان داشت: کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد «والد آگاه، فرزند ایمن» از ۲ الی ۱۵ آبان‌ماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha