سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1118991
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کتاب

حوزه/ مدیر محتوایی مرکز نشر هاجر از رونمایی آثار جدید این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرتضی کرامتی، مدیر محتوایی مرکز نشر هاجر، از رونمایی آثار جدید این مرکز خبر داد و عنوان کرد: پس از تلاش شبانه‌روزی، ۲۶ عنوان کتاب برای رونمایی در هفته کتاب به چاپ رسید.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی افزود: مطالعه و خواندن فعالیت باارزشی است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می‌شود، اما بسیاری از افراد این مهم را نادیده گرفته و وقت خود را صرف کتابخوانی و ارتقای خود و جامعه نمی‌کنند.

وی به عناوین آثار تازه منتشر شده اشاره کرد و گفت: «قرارداد زندگی مشترک»، «زمانِ آزادی»، «وحی و الهام از منظر فارابی و ملاصدرا»، «دیه و بیت المال»، «ازدواج تحمیلی»، «داداش اسماعیل»، «باورهای روشن»، «کودک باحیای من»، «محبوبه محجوبه»، «قدم های نامتناهی»، «جانشین خدا»، «خودنمایی و خودآرایی»، «نقاشی زنان از ولایت»، «پولِ خاکستری»، «حکمت متشابهات»، «فطرت و مهدویت»، «قصه مهتاب»، «واکاوی هیپنوتیزم»، «چشم بند»، «طعم تلخ مداد»، «شما هم شهرساز باش»، «همسران همساز» و «زن در قرآن(۴جلد)» کتاب‌هایی هستند که در انتشارات هاجر چاپ و رونمایی شدند.

مدیر محتوایی مرکز نشر هاجر بیان کرد: این کتاب‌ها حاصل تلاش طلاب و اساتید گران قدر در وادی تحقیق و پژوهش است که با همکاری نشر هاجر آماده و چاپ شده‌اند.

کرامتی اظهار کرد: امید است کتاب های تازه منتشرشده به زودی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان از طریق سایت (به صورت غیرحضوری) و فروشگاه (به صورت حضوری) قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha