سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مصلح

امام جمعه برازجان گفت: یکی از راههای ایستادگی در برابر جنگ روانی دشمن ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مجتبی عباسی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان به همراه مدیران کتابخانه های شهر برازجان امروز با حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه برازجان در این دیدار ضمن تبریک هفته کتاب به همه اهالی کتاب، کتاب‌خوان‌ها و دوستداران کتاب و اهل مطالعه، گفت: خداوند در آیات متعدد قرآن بر کتاب، علم‌آموزی و خواندن تاکید کرده و طبق آیات قرآن با کتاب خواندن و مطالعه انسان از ظلمت و تاریکی به سوی روشنی رهنمون می‌شود و با علم‌آموزی در حقیقت دریچه‌ای به سوی انسان گشوده می‌شود.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: هر چه فرهنگ کتابخوانی در جامعه بیشتر باشد، آسیب های اجتماعی کمتری خواهیم داشت و یکی از راههای ایستادگی در برابر جنگ روانی دشمن، بالابردن سطح اطلاعاتمان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پرتکرارترین مطالبات فرهنگی رهبر انقلاب اسلامی در دهه های اخیر درباره کتاب و کتابخوانی بوده است، بیان داشت: باید با برنامه های متنوع و جذاب نظیر برپایی نمایشگاه های کتاب، مسابقات کتابخوانی و ... فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha