شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار

ابوالفضل رفیعی در نشستی با مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور، روحانیت را حلقه اتصال حاکمیت و مردم دانست و نقش روحانیون، طلاب و مربیان تربیتی را در کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در مدارس حیاتی و ضروری خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی سپهری در نشست مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور با معاون سیاسی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه افتتاح دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه از ابتکارات آیت الله اعرافی بود تا روحانیون و طلاب در مسائل سیاسی و اجتماعی راهبری واحدی داشته باشند فرمودند: روحانیت نقش بسیار جدی در مسائل سیاسی و اجتماعی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین رضازاده مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور هم به نقش جدی حوزه های علمیه در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و ارتباط نزدیک مسئولین حوزه علمیه و مسئولین فرهنگی و اجتماعی سایر ادارات را ضروری دانست و اظهار کرد که تمامی ظرفیت های حوزه علمیه با ظرفیت های سیاسی و اجتماعی استانداری جهت کاهش آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و... تلفیق شود.

ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری زنجان نیز روحانیت را حلقه اتصال حاکمیت و مردم دانست و نقش روحانیون، طلاب و مربیان تربیتی را در کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در مدارس، حیاتی و ضروری خواند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha