یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمد حسین حدائق

حوزه/ قائم مقام بنیاد مهدویت استان فارس از اعلام فراخوان علمی «سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی» با رویکرد تربیت اسلامی نسل منتظر خبرداد.

حجت الاسلام محمد حسین حدائق در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به برگزاری همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی اظهار کرد: سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به محور های همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نقش انقلاب اسلامی در گسترش تربیت مهدوی، راهبرد عملیاتی انقلاب اسلامی در راستای زمینه سازی ظهور، نقش انقلاب اسلامی در اصلاح نگرش به انتظار ظهور، نقش انقلاب اسلامی در احیای آموزه مهدویت، نقش مهدویت و انتظار در پیروزی انقلاب، مهدویت و انتظار از نگاه امامین انقلاب و نقش مهدویت و انتظار در پویایی هنر دینی در انقلاب اسلامی محورهای این همایش را تشکیل می دهند.

قائم مقام بنیاد مهدویت فارس خاطرنشان کرد: همچنین مهدویت؛ انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی؛ راهبردها و چالشها، الگوی مفهومی راهبردهای تربیت مهدوی در نظام آموزشی کشور، تحلیل رسالت مهدویت و انتظار در شکل دهی جامعه مهدوی و بررسی و نقد الگوی ترییت مهدوی در نظام آموزشی کشور دیگر محورهای سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» به شمار می آیند.

وی با بیان اینکه قالب های ارائه آثار این همایش رساله دکتری، پایان نامه ارشد، مقالات علمی و پژوهش های کاربردی است، اعلام کرد: آخرین مهلت شرکت در فراخوان ۹ دی ۱۴۰۲ و ارسال آثار از طریق سامانه Mahdaviat.ir انجام می شود، همچنین این همایش ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در تالار سعدی شیراز برگزار و به آثار برگزیده به جز انتشار در نشریات علمی پژوهشی و کتاب اجلاس، گواهی شرکت در فراخوان اعطا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha