دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
افتتاحیه همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خواهران خوزستان

معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تمامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی طبق یک الگو در استان در حال بذرپاشی است و از جمله موضوعی که در دنیا و ایران اسلامی دنبال می شود، فهرست شناسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام سید مجتبی تاجگردون معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در افتتاحیه همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود حوزه خواهران در مشهد، اظهار کرد: تمامی طلاب و اساتید حوزه علمیه مورد عنایت رهبر معظم انقلاب و توجه نماینده ولی فقیه در خوزستان هستند.

وی بیان کرد: تمامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی طبق یک الگو در استان در حال بذرپاشی است و از جمله موضوعی که در دنیا و ایران اسلامی دنبال می شود، فهرست شناسی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: در دوره معرفتی بصیرتی سداد از اساتید مطرح کشوری دعوت شده و مطالب غنی و مناسب با طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خواهران خوزستان ارائه می‌شود.

حجت الاسلام تاجگردون خاطرنشان کرد: امروزه دنیای اطلاعات است و پایه های تحلیلی، همین داده ها هستند و لذا از مسائل مهم، اتصال به این پایه است. از منابع مهم اتصال می‌توان به بیانات رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد.

دوره اصول و مبانی انقلاب اسلامی "سداد" ویژه طلاب جدید الورود و همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خواهران خوزستان به مدت ۵ روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha