سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عکس

حوزه/ دوره آموزشی تخصصی یاوران رسالت با شرح برنامه های آتی معاونت فرهنگی در وزارت جهاد کشاورزی و هدف گذاری فرهنگی در سه حوزه قرآنی، رسانه و مشاورین زیست عفیفانه به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیین اختتامیه دوره آموزشی یاوران رسالت با حضور رحمان یاسی، مشاور برنامه‌ریزی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و حجت الاسلام خویینی معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی برگزار شد.

در این مراسم به نفرات برتر در سه بخش رابطان قرانی، رسانه و عفاف و حجاب تجلیل به عمل آمد و با نشست صمیمی شرکت کنندگان در ارائه انتقادات و پیشنهاد های خود ادامه یافت.

در این مراسم مشاور برنامه‌ریزی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، ضمن تشکر از زحمات همه دست اندرکاران و شرکت کنندگان این برنامه گفت : روش مدیریت زمان به نحو احسن بر کارآمدی و ضریب نفوذ فعالیت های فرهنگی تاثیر خواهد داشت.

وی افزود: امروز بدون توجه به بازوی رسانه فعالیت ها ابتر است و سیاست گذاری به سمت تقویت رسانه پیش می رود و باید کاستی های خود را در این زمینه جبران کنیم.

لازم بذکر است دوره آموزشی یاوران رسالت با هدف ارتقا سطح فعالیت رابطین قرانی، حجاب، عفاف و رسانه به مدت دو روز در قم برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha