یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اراک

حوزه/ دومین جلسه کارگاه آموزشی مهارتی تفکر نقاد » در موسسه آموزش عالی ریحانة النبی «س» اراک، با حضور خانم حاجی علیخانی کارشناس و استاد دانشگاه فرهنگیان شهر اراک برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم حاجی علیخانی کارشناس و استاد دانشگاه فرهنگیان شهر اراک در دومین جلسه کارگاه آموزشی مهارتی «تفکر نقاد » که امروز در مؤسسه آموزش عالی ریحانه النبی «س» اراک برگزار شد بیان کرد : کلید اصلی شناخت درست امور، حل مسائل، راهگشای موفقیت و پیشرفت افراد برخورداری از تفکر سالم می باشد.

وی گفت : تفکر انتقادی در دنیای امروز اهمیت بسزایی دارد، زیرا ما با مقدار زیادی از اطلاعات گمراه‌کننده و تبلیغات روبه‌رو می‌شویم .

استاد دانشگاه فرهنگیان اراک تصریح کرد : در تفکر نقاد افراد را قادر می‌سازد تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و مشکلات را به طور موثر حل کنند .

حاجی علیخانی در ادامه، جهت شناخت طلاب با منابع اولیه تفکر نقاد، به معرفی منابع مرتبط با تفکر نقاد پرداخت و بیان کرد : با مطالعه ی منابع و آشنایی با نویسندگان و آثار آنها می‌توان به انواع نظریات در این زمینه پی برد ، سپس به شرح اهم منابع و آثار پرداخت.
کتابهای تفکر انتقادی نوشته ریچارد پل،کتاب تفکر آقای حائری شیرازی،کتاب کار استدلال آقای دیوید مورو بعنوان منابعی جهت آشنایی بیشتر با بحث تفکر نقادی معرفی گردید.
وی همچنین پیج اینستاگرام آقای دکتر اکبر سلطانی جهت دنبال کردن مباحث تفکر نقدی را پیشنهاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha