چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کانون یزد

حوزه/ دوره ترنم هدایت ویژه طلاب کانون استان یزد و جلسه همفکری طرح ها و برنامه های کانون استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دوره تکمیلی ترنم هدایت با هدف اثبات حجت الهی به صورت عقلی، کاربردی و ساده و پاسخگویی به شبهات روز در مباحث اعتقادی ویژه طلاب کانون جامعةالزهرا علیهاالسلام در استان یزد برگزار شد.

این دوره با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی مدیر مؤسسه معارف امامت اهل‌بیت علیهم‌السلام و حجت الاسلام شاهدی نماینده ولی فقیه در آفریقا و مؤسس مؤسسه بین‌المللی چراغ فروزان هدایت اندیشه برگزار شد.

در ضمن این دوره طلاب از کتابخانه تخصصی تفسیر و نمایشگاه قرآن کریم که دربردارنده قرآن‌های ترجمه شده به زبان‌های مختلف دنیا و قرآن‌هایی با خط‌های نادر بود بازدید کردند.

همچنین طلاب کانون استان مازندران در آستانه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در جلسه همفکری با حضور خانم فرخنده استاد حوزه و دانشگاه از قم شرکت کردند.

در این نشست خانم طیبی، مسئول کانون استان مازندران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت طلاب استان و علاقمندی آنها به فعالیت در حوزه تبلیغ دین، درباره طرح ها و برنامه های کانون در این زمینه توضیحاتی بیان کرد.

همفکری در برگزاری دوره های کارگاهی پاسخگویی به سوالات دینی و احکام، تبلیغ دانش آموزی و تبلیغ در صنوف مختلف بانوان از جمله آرایشگران از جمله مباحث این جلسه بود که توسط خانم فرخنده عنوان شد و در دستور کار کانون قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha