دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کتاب

کتاب "کارمند جماعت" به قلم محسن سلیمانی فاخر به همت انتشارات رخداد تازه منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نویسنده این اثر در واقع با نگاهی طنز و آسیب شناسانه به دنبال واکاوی زندگی و خصایص کارمندان بوده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: همه شغل‌ها عادات خاص و ویژه ای دارند که گویی لازمه آن حرفه است و اصلاً هم قابل پنهان کردن نیست و مانند یک برچسب و اتیکت همراه شاغلان هست. عادات و روزمرگی‌هایی که در طول دوران کار، خواه یا ناخواه بر روح و روان می‌نشیند و همه افراد را همرنگ می‌کند.این پیچیدگی‌های ساده و گاه عمیق می‌تواند در مواجهه با روحیات، شخصیتی قابل شوخی و مزاح باشد که با درشت نمایی و کشف این ویژگی‌ها می‌شود به خود و رفتارهایمان بخندیم. در این کتاب تصویرهای عمومی دیده و ندیده از شخصیت کارمندان را رو می‌کنیم، با زبانی نیش دار تا شاید اگر کارمندان خواستند برخی از این عادات و ویژگی‌ها را تغییر و مورد مداقه قرار دهند.

نویسنده همچنین در باب ضرورت پرداختن به قشر کارمند می نویسد: می‌دانیم که کارمند جماعت بخش مهمی از امور اداری و بورکراتیک را انجام می‌دهند و بدون آنها زندگی شهری غیر ممکن است. ما بیش از چهار میلیون کارمند داریم که با اعضای خانواده شان بیش از ۲۰ میلیون نفر می‌شوند، به همین دلیل باید به آنها توجه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha