یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار موسوی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: بی‌گمان شهادت این سردار رشید اسلام توسط صهیونیست‌ها مهر تأییدی بر حمایت اسرائیلی‌های غاصب از عناصر تکفیری و سلفی است.

حجت الاسلام سیدجمال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: دشمنی صهیونیست‌ها با جهان اسلام سابقه‌ای دیرینه‌ای دارد و بی‌شک این دشمنی‌ها نیز تا از بین رفتن اسرائیل غاصب ادامه خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه کردستان، با اشاره به جدیدترین جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سردار سیدرضی موسوی در شهر زینبیه کشور سوریه، عنوان کرد: ظهر امروز رژیم صهیونیستی که این روزها را همانند یک کابوس می‌گذارند، با حمله به گروه مستشاران ایرانی در کشور سوریه جنایت دیگری در کارنامه سیاه خویش رقم زد.

حجت الاسلام حسینی گفت: بی‌گمان شهادت سردار موسوی به نوعی فرافکنی صهیونیست‌ها در این احوال نابسامان آنهاست، جنایتی که امروز صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سردار موسوی و دیگر یارانش داشتند، نمود بارز خوی وحشیگری و البته ترس آنان از جبهه مقاومت است.

وی ادامه داد: سردار موسوی یکی از باسابقه‌ترین نیروهای مستشاری ایران در کشور سوریه بود که نقش مهمی در آموزش نیروهای سوری در مقابله با جریانات تکفیری همانند داعش و جبهه النصر داشت و بی‌گمان شهادت این سردار رشید اسلام توسط صهیونیست‌ها مهر تأییدی بر حمایت اسرائیلی‌های غاصب از عناصر تکفیری و سلفی است.

استاد حوزه علمیه کردستان، ضمن تسلیت شهادت این سردار رشید اسلام به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده این شهید سرافراز و ملت ایران، خاطرنشان کرد: خون مظلوم و کسی که به فریاد مظلومان رسیده هرگز در تاریخ گم نخواهد شد و دیر یا زود انتقام سختی از عاملان این جنایت بزرگ که همان صهیونیست‌های جنایتکار هستند گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha