یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/امام جمعه شهرستان سنندج گفت: امیدواریم در سال میلادی جدید کشورهای جهان به دنبال از بین بردن جنگ و خونریزی در دنیا باشند و در مسئله غزه ورود پیدا کنند زیرا تاکنون رژیم صهیونیستی بیش از ۲۱ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده است که این نماد بارز جنایت علیه بشریت می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج در سخنانی اظهار داشت: این بصیرت ملت ایران در سال ۸۸ بود که اجازه نداد کشورمان دچار آسیب و فتنه شود.

امام جمعه شهرستان سنندج ادامه داد: بنابراین انتظاری که از مسئولان داریم این است که به دنبال رفع مشکلات مردم باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دشمنان این مرز وبوم برای تضعیف این نظام و انقلاب دست به هر توطئه و نقشه‌ای می‌زنند لذا باید همه ما در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

این عالم اهل سنت یادآور شد: یکی از برنامه‌های دشمن ایجاد اختلاف و فتنه انگیزی در جامعه ما می‌باشد.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه دشمنان برای نسل جوان این کشور برنامه‌های بسیاری در دستور کار دارند، عنوان کرد: به انحراف کشاندن نسل جوان با روش ‌های مختلف همانند اعتیاد یکی از تلاش‌های دشمن برای منحرف ساختن نسل جوان ماست.

امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و سوی دیگر تلاش برای رفع بیکاری و تامین مسکن و شغل برای جوانان، اظهار داشت: دشمن امروز از طریق فضای مجازی به دنبال آسیب رساندن به این نظام و انقلاب می‌باشد بنابراین مسئولان و مردم باید نسبت به فضای مجازی و محتویات آن بسیار هوشیار باشند.

امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه سخنان خود ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح علیه السلام و فرا رسیدن سال میلادی جدید خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال میلادی جدید کشورهای جهان به دنبال از بین بردن جنگ و خونریزی در دنیا باشند و در مسئله غزه ورود پیدا کنند زیرا تاکنون رژیم صهیونیستی بیش از ۲۱ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده است که این نماد بارز جنایت علیه بشریت می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha