دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تبریز

حوزه/امام جمعه شهرستان طارم گفت: علم و دانش آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است و کشور در زمان پهلوی و قاجار به شدت عقب مانده بود و ضربه سختی بر کشور اعمال شد ولی با پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها با سرعت بیشتر ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام‌ مهدی منصوری امام جمعه شهرستان طارم در نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه دشمن درباره انتخابات برنامه دارد از جمله حضور، مشارکت حداقل و ناامید کردن مردم که همگی ترفندهای دشمنان برای انتخابات است گفت: هدف اصلی دشمن حیازدایی و عفت ستیزی در جامعه است.

وی گفت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره همه شهدا که با نثار خون خود جاودانگی را حیات دوباره بخشیدند و تبریک و تسلیت شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی که در عملیاتی کاملا تروریستی در منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمدند البته باید گفت: عاملین این اقدام تروریستی منتظر انتقام سخت باشند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: آمریکا از زمان شروع جنگ غزه تمام قد از اسرائیل حمایت کرده است با اینکه بایدن اعلام کرد نتانیاهو در اسرائیل جایگاهی ندارد و عامل شکست ارتش اسرائیل در غزه را نتانیاهو می‌داند.

حجت الاسلام منصوری افزود: امروز تنها کاری که اسرائیل انجام می‌دهد کشتن زنان و کودکان بی دفاع است که این کار نشان دهنده عجز و ناتوانی این رژیم کودک کش است.

وی تاکید کرد: رژیم جعلی، غاصب و کودک کش اسرائیل و حامیانشان بدانند و آگاه باشند نه حماس نابود و نه مردم فلسطین از غزه کوچ خواهند کرد آنچه اتفاق خواهد افتاد نابودی و محو اسرائیل از صحنه روزگار است.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: در این هفته ایامی چون سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی(ره) در ۷ دی ماه سال ۱۳۵۸ روبرو هستیم.

حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: علم و دانش آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است و کشور در زمان پهلوی و قاجار به شدت عقب مانده بود و ضربه سختی بر کشور اعمال شد ولی با پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها با سرعت بیشتر ادامه پیدا کرد.

وی افزود: حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت است که در این روز یک فتنه سنگین بر علیه انقلاب اسلامی توسط دشمنان اعمال و توسط خود مردم با بصیرت و آگاه خنثی شد.

امام جمعه شهرستان طارم افزود: هدف اصلی دشمنان انقلاب و اصل نظام است. مردم با حضور پر رنگ خود در ۹ دی ماه دشمنان را مایوس از شکست دادن انقلاب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha