شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه خلخال

حوزه/حجت الاسلام اسدی با اشاره به طرح سخنان نسنجیده از زبان برخی از مسئولین و دست‌اندرکاران استان اردبیل در خصوص انتقال آب رودخانه قزل اوزن خلخال به مرکز استان، گفت: این اقدام شایسته مسئولین نظام اسلامی ایران نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،امام جمعه خلخال در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به طرح سخنان نسنجیده از زبان برخی از مسئولین و دست‌اندرکاران استان اردبیل در خصوص انتقال آب رودخانه قزل اوزن خلخال به مرکز استان، گفت: این اقدام شایسته مسئولین نظام اسلامی ایران نیست.

حجت‌الاسلام اسدی اظهار کرد: ارائه هرگونه طرح پیشنهادی در خصوص انتقال آب قزل اوزن خلخال به اردبیل باید با ظرافت کامل، کارشناسی شده و با لحاظ ظرفیت کشاورزی منطقه خلخال انجام شده و از ایجاد هرگونه تنش در این موضوع مهم و حساس مردم پرهیز شود.

وی افزود: مسئولینی که اقدام به طرح چنین مسائلی و آن هم در آستانه انتخابات می‌کنند باید جوابگوی مسایل و حوادث اتی ناشی از طرح چنین سخنانی بوده و مسئولین شهرستان هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام اسدی در ادامه با اشاره به مسئله غزه، اظهار کرد: مسئله غزه امروز نه تنها متعلق به جهان اسلام است، بلکه کارهای دیوانه‌وار اسرائیل در غزه موجب توجه همه جهانیان به موضوع فلسطین و منفور شدن این رژیم صهیونیستی در چشم همه مردم دنیا شده است.

وی افزود: هنوز ابعاد گسترده عملیات طوفان الاقصی رزمندگان حماس بطور کاملی مشخص نشده است، اما اسرائیل برای جلوگیری از افزایش آمار اسرا، دست به کشتار مردم خود در این عملیات زده و آن را به رزمندگان حماس نسبت می‌دهد.

خطیب جمعه خلخال اضافه کرد: گرفتاری امروز اسرائیل در بین رزمندگان حماس، حزب الله و انصارالله یک معجزه الهی برای از بین رفتن این رژیم غاصب و صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام اسدی با گرامی داشت نهم دی ماه سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت و دعوت از مردم خلخال برای حضور گسترده در آیین گرامی داشت این روز و آفرینش یک افتخار دیگر برای تاریخ این شهرستان، گفت: اسلام فرد بی‌بصیرت را کور می‌پندارد.

وی با گرامی داشت، چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهیدحاج قاسم سلیمانی از آن شهید بزرگوار به عنوان قهرمان اخلاص و خلوص نیت یاد کرد، که با خدمت صادقانه به جبهه مقاومت و اسلام نام خود را برای همیشه در تاریخ جاودانه و ماندگار کرده است.

وی با تبریک و گرامی داشت پیشاپیش سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مردم خلخال را به برگزاری آیین‌ها و اجرای ویژه برنامه‌های گرامی داشت سالروز ولادت آن حضرت فراخواند.

حجت‌الاسلام اسدی با گرامی داشت سالروز جهاد کشاورزی گفت: انتظار از مسئولین جهاد کشاورزی و دست اندرکار در سطح استان و کشور رفع نواقص گذشته، از جمله توجه جدی به امر احداث سدهای معیشتی به تعداد کافی در منطقه برای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان است.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای خلخال در تولید گردو افزود: تامین اعتبار برای ادامه طرح مهم سر شاخه کاری درختان گردو و جایگزینی نهال‌های اصلاح شده گردو برای افزایش کمی و کیفی تولید گردوی منطقه از جمله انتظارات مردم خلخال از مسئولین ذی‌ربط است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha