یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تویسرکانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی انس با قرآن را سبب شناخت چهره واقعی دشمن عنوان کرد و ادامه داد: زمانی که با قرآن باشیم می بینیم جریانی وجود دارد که از مردم و رأی مردم حرف می زند، اما بر خلاف آن عمل می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا تویسرکانی در مراسم یوم الله ۹ دی که صبح امروز در میدان انقلاب اصفهان برگزار شد با اشاره به درخشش اصفهان در طول تاریخ تشیع اظهار داشت: اصفهان نگین درخشان این درخشش نورانی بوده و صدها سال این شهر مقدس، مبارک و زیبا مظهر بصیرت و مرجع معنویت بوده است.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان این که جذابیت اصفهان تنها به دلیل معماری و زیبایی های طبیعی آن نبوده گفت: اصفهان جذابیت های علمی و معنوی داشته و این سابقه تاریخی بیانگر این ادعا است و امروز در این اجتماع نورانی مردم انقلابی اصفهان این تاریخ ماندگار را یاد می کنند.

وی افزود: بصیرت اصفهان و مردم ایران محصول عمل به روایت نورانی " إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ الثَّقَلَیْنِ کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی" است و این کلام عقل کل و خاتم رسل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه: عنوان کرد: تا زمانی که در پناه قرآن و عترت باشیم گمراهی از ما دور است و مردم اصفهان این گونه همواره در پناه قرآن و عترت بوده اند، چرا که قرآن بصیرت افزایی می کند و بصیرت محصول تدبر و انس با قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با تاکید بر زندگی قرآنی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: زمانی که به زندگی علمی و معنوی رهبر معظم انقلاب نگاه می کنیم، می بینیم که یک انسان برجسته الهی، یک فقیه قرآنی و عالم قرآنی و یک رهبر قرآنی است و بیشترین وقت خود را با قرآن سپری می کند.

وی با اشاره به بکارگیری کلیدواژه های قرآنی از سوی رهبر انقلاب گفت: اگر بحث استقامت، بصیرت، فتنه، نفوذ، نفاق و تمدن اسلامی را مطرح می کنند تمام این کلیدواژه ها از قرآن گرفته شده است.

حجت الاسلام تویسرکانی اضافه کرد: انقلاب اسلامی آمده است تا به انسان حیات طیبه و سعادت دنیوی و اخروی بدهد و جهانیان را از پیشرفت، معنویت و اخوت بهره مند کند، راه طولانی در پیش دارد و این راه طولانی، نورانی و خوش عاقبت احتیاج به بصیرت دارد.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه، فتنه دشمن را امری بدیهی عنوان کرد و ادامه داد: هر چه دشمن قوی تر باشد قدرت ما بیشتر می شود و ما اگر به دنبال استمرار انقلاب هستیم باید برای بصیرت حساب جدا باز کنیم و آن قرآن است.

وی حفظ، تدبیر، فهم و انس با قرآن را سبب نجات از فتنه های دشمن بیان کرد و افزود: کسی که با قرآن آشنا است زمانی که به پدیده های اجتماعی نگاه می کند دچار افسردگی، تحیر، بی تفاوتی و بی غیرتی نمی شود و کسی که در وجود خود قرآن دارد مرکز نور و امید شده و به همه دنیا انرژی مثبت صادر می کند.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی انس با قرآن را سبب شناخت چهره واقعی دشمن عنوان کرد و ادامه داد: زمانی که با قرآن باشیم می بینیم جریانی وجود دارد که از مردم و رأی مردم حرف می زند اما بر خلاف آن عمل می کند، هم چنان که در آیات ۲۰۴ تا ۲۰۹ سوره مبارکه بقره قرآن این چهره را نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ برای نابودی فرهنگ، اقتصاد، دین، اسلامیت و جمهوریت با ظاهری فریب دهنده جلو آمدند ، اما قرآن کریم با بصیرت این باطن را افشاء می کند.

حجت الاسلام تویسرکانی اضافه کرد: جریانی که با پشتیبانی آمریکا و اسراییل به جنگ اسلام و مردم آمده و دم از رفراندوم می زند و در انتخابات ۸۸ رأی مردم و جمهوریت و اسلامیت را به چالش کشید و آمده بود تا دیکتاتوری ایجاد کند، اما در تاریخ ثبت می شود که مرجعی که در برابر این دیکتاتوری مدرن ایستاد، رهبر معظم انقلاب بود و در حقیقت ولایت فقیه از رأی مردم پاسداری کرد.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: در فتنه ۸۸ قصد داشتند مردم را از ولایت جدا کنند و دشمن را مسلط نموده و ایران دوباره مستعمره شود، اما خداوند اجازه نداد و این از برکت سیدالشهدا(ع) بود و دوباره روح و شجاعت حسینی در مردم زنده شد و مردم فهمیدند جریان مقابل ظاهری زیبا دارد.

وی ادامه این مسیر نورانی و روشن را منوط به تمسک به قرآن و عترت بیان کرد و گفت: راه سعادت، امید و رسیدن به آرزوها تمسک به قرآن و عترت است و ما برای نجات از فتنه های آخرالزمان راهی جز قرآن و ولایت نداریم و ولایتی که می توانیم امروز به آن تمسک یابیم ولایت فقیه رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام تویسرکانی با تاکید بر لزوم داشتن وحدت، همبستگی، جهاد تبیین، صبر و استقامت در این مسیر تصریح کرد: اصفهان، نماد انقلابی گری و ولایت مداری بوده و به برکت این همه صبر و تحمل، خداوند مزد این مردم را ظهور امام زمان(عج) قرار می دهد و این راه خوش عاقبت و نورانی است و دلیلی برای یأس و ناامید نداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha